Tilaus- ja toimitusehdot

Yleistä

Tyylikäs koti Oy, y-tunnus: 3299549-5; myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.

Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 3.6.2022 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.

 

Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät verot, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

 

Toimituskulut

Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat itse tuotteesta (paino, pakkaus) ja valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut (mikäli toimituskuluja veloitetaan) ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.

 

Tilaaminen ja sopimus

Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.

 

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot

 

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.

Mikäli emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

 

Toimitustapa

Toimitamme tilauksesi jollakin käytössä olevalla kotisivuillamme mainitulla toimitustavalla, jonka valitset tilauksesi yhteydessä.

 

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 2-5 työpäivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä.

 

Peruutusoikeus ja palautusehdot

 

Houseoutlet pyrkii kaikkien asiakkaiden tyytyväisyyteen.

Hyväksytyssä kunnossa olevat asentamattomat palautukset hyvitetään 80% alkuperäisestä hinnasta.

Tyylikäs koti Oy pidättää oikeuden kieltäytyä palautuksista, jotka eivät läpäise Houseoutletin palautustarkastusta.

Vaatimuksiamme hyväksytyille palautuksille ovat seuraavat:

• Palautukset on merkittävä Tyylikäs koti Oy:n tilausnumerolla
• Palautukset on tehtävä merkitsemättömässä, hyvässä kunnossa olevassa alkuperäispakkauksessa, suojattuna niin, ettei kuljetuksen aikaset merkinnät päädy itse myyntipakkaukseen.
• Palautettujen tuotteiden/pakkausten tulee olla käyttämättömiä, uutta vastaavassa / jälleenmyynti-kunnossa.
• Tuotteita, jotka on lopetettu tuotevalikoimasta tai erikois-tilattuja tuotteita, ei voida palauttaa.

Mikäli palautus ei täytä näitä vaatimuksia, palautushyvitystä ei voida suorittaa.

Huomaa, että Houseoutlet ei kata toimituskuluja, kun palautat väärin tilattuja tuotteita meille.

Houseoutlet ei ole vastuussa tuotteista, jotka ovat kadonneet tai vaurioituneet palautuskuljetuksen aikana.

Vastaanottajan velvollisuus on tarkistaa tuotteen kunto toimituksen yhteydessä, sekä tehdä mahdolliset merkinnät rahtikirjaan.

Noudatamme kuluttajansuojan 14 vrk. reklamaatiokäytäntöä, pakkauksen sisällön virheiden ilmoittamisessa.

Palautuksissa olethan ensin yhteydessä osoitteeseen talosisustus@gmail.com

 

Varastomme osoite on:

Tapwell Oy

Mestarintie 9

01730

Vantaa

 

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

 

Asiakaspalvelu

Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse:

talosisustus@gmail.com

 

Vastuunrajoitus

Tyylikäs koti Oy ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

 

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

Mikäli kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

0
    Ostoskori
    Ostoskori on tyhjä